Fredag den 13..

Fy vilken slappis dag.. å segt går den oxå.. Jag vaknade imorse pga solen kl 06.50.. inte likt mig, men eftersom jag ändå skulle upp till jobbet så somnade jag inte om.. jobbade från 8.15 till 12 idag sen kom jag hem å då väntade frida, julia å lilly utanför dörren för en promenad :) väl hemma igen har jag typ bara suttit framför datorn, allvarligt vad gör man när man är ledig egentligen??? Jag har haft jätte tråkigt idag, tror att frida säger detsamma.. men vi kom iaf på att vi skulle kolla igenom våra resväskor så det var ju en bra ide.. Har lite kläder att laga innan resan faktiskt.. annars har jag börjat packa lite smått, lite tidigt men det känns bra :) Mitt i det hela kom ett sms att mitt ellos paket har kommit så det var bara att fara till ok å hämta det, sen vart det även en tur förbi coop för att köpa lite fredags snacks :D
Otursdag idag oxå men inget ont har då hänt mig än så länge, bara tiden som går sakta.. å skräckfilmen fredag den 13 har jag då redan sett i förrgår, den var väl sisådär halv bra, lite overkligt att mördaren alltid är odödlig.. aja den får iaf betyget 3/5 av mig :) 
För övrigt har vi bokat hela resan klart nu så nu kommer vi förmodligen oss ända fram till antalya den 27 april :D Längtar super mycket, riktigt så att det pirrar i kroppen :) 
Nu ska jag ta å se tv en stund innan det blir god natt för mig.. börjar jobba kl 7 imorrn :( 
P&K :) 

Kommentarer
Postat av: Sara

jasså.. redan börjat kolla igenom väskan igen, och utan mig???? :P hehe

det känns ju sjukt kul att resan dit är klarbokad ;D

det kommer bli såå jävla sjukt kul alltså.. nu väntar jag bara på att min resväska ska anlända så jag kan börja packa:) P&K

2009-03-14 @ 17:01:56
Postat av: Sandra

Haha jaa det har jag :P sorry! Men jag kan inte hålla mig.. Synd bara att det inte är så lätt att skynda på själva väskan eller syster yster :P

2009-03-14 @ 22:32:10
URL: http://sandraidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0