Söndag!

Ååå asså jag är så trött å slut i hela kroppen.. undrar om jag har cyklat för mycket :P hehe är inte så van vid det..
Annars har jag jobbat hela helgen å väntar på att återgå till jobbet idag kl 16.00 igen.. Sen jobbar jag imorrn hela dagen men SEN :D ja då är jag ledig i 3 dagar :D känns superskönt att få vila upp kroppen.. Ingen som vill hitta på något nån dag? :D är less på att bara sitta hemma!
Ikväll efter jobbet kommer Sara å då blire Beck kväll för oss :) sen ska jag lägga mig direkt när det slutar för jag är som sagt väldigt trött idag.. :(
50 dagar kvar tills det bär iväg mot varmare länder :D kan bara inte sluta tänka på det, jag längtar såååå mycket :) jag vill bara träffa min älskling igen, saknar han så :(

Puss å hej, ska vila en stund nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0