Sjuk :(

Shit alltså vad jag är snuvig idag.. inte kul.. å mitt huvud dunkar med huvudvärk, ingen som kan ge mig en alvedon???? Jag vill inte bli sjuk nu.. jag vill vara pigg å på topp till helgens bravader :D
Idag väntar jobb mellan 13-17.. inte så lång dag idag men det är precis lagom för att jag ska orka med det, känner mig ju som sagt inte alls fräch idag.. Sen får vi se om jag hittar på nåt skoj ikväll, är ju ledig imorrn :) fast just ja, jag måste ju ändå stiga upp tidigt imorrn.. jag ska på rättegång :S ååå längtar inte, förstår inte ens vad det ger efter 2 år, hur mycket förväntar dom sig att man ska minnas?? ja jag minns då iaf inte särskilt mycket men jag får göra mitt bästa ändå :)
Nu ska jag göra mig iordning för jobbet, sen köra iväg med min gamlabettan ;)
Ha en bra dag! P&K :)

Kommentarer
Postat av: Sara

men stackare som har blivit sjuk:(

hoppas du hinner bli friskare innan lördag då :)

och lycka till på rättegången imorgon, jag håller tummarna för det också.. :)

kör hårt med gamla bettan, hehe

2009-03-18 @ 20:40:04
Postat av: Sandra

ja det går då inte framåt med piggelin :P tack, det gick ju ganska bta iaf, även om han är en idiot som bara ljuger!

2009-03-20 @ 00:25:18
URL: http://sandraidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0