sara sara sara.. :P

Sara måste bara få ett eget uppslag på min blogg :) man kan ju bara skratta åt denna goa tjej :D För det första måste jag bara berätta att sara är en av mina bästa kompisar och hon är jätte snäll, å glad å trevlig, hon blir 22 år i december och hon är singel (kontakt annons) haha :P
I Saras liv försegår massor av tokiga å helt galna saker, så man får vara förberedd på det mest unbelivable things =)
I alla fall så var vi ju ut i lördags, vilket var väldigt trevligt :) lärde mig ju nästan dansa salsa tydligen, dock inget större minne av det men men :P hehe.. trodde nästan att jag var fullast av alla den kvällen men tydligen inte.. på efterfesten klunkade sara i sig persikovodka ren.. fy fan säger jag bara.. å alla kan ju gissa hur det gick med sara :P det blev ambulans för sara å fylla hela dagen efter oxå :P HAHA asså jag skrattar fortfarande bara jag tänker på det :) det finns verkligen bara en sara som lyckas med det, å det är du sara viklund :P
Älskar dej iaf å jag är glad att jag får vara en del av alla konstigheter som händer kring dej =D hehe!

Love you babe! <3 puss







You are forever mine Sara =) hihi..

Kommentarer
Postat av: Sara V... den som lyckas med allt ;)

tack min älskade snygging..

du är fan bäst och jag kommer tacka dig livet ut för vad du står ut med :)

ja jag kan ju bara skratta själv.. haha..jasi..

och jaaa fyfan vad full jag var dagen efter..hela söndag typ ;P

minns inget av söndag heller.. hehe

Ne men baby i love ya and you are the best.. lämna mig aldrig ;)

2009-03-24 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0