Melodifestival final :)

Hej hej :)
Idag har jag jobbat delat igen, inte ovanligt för mig på helgerna längre.. :P men det är bra med lite kosing inför resan åtminstone :)
Slutade ju kl 21.00 så jag hann inte se hela den omtalade melodifestivelen finalen ikväll men jag såg så gott jag kunde.. fick sitta hos en farbror på jobbet å titta med han :) inte för att jag sett någon deltävling men det kan ju vara kul att veta vilken låt sverige skickar till ryssland, å hur bidraget låter :) nu så här efteråt vet jag då faktiskt inte vad jag ska säga eller tycka.. malenas låt var väl inte sådär jätte dålig men vet inte om den passar i eurovison direkt, men det återstår ju att se :)
Kommer ju att vara nere i alanya då själva eurovison song contest är :D börjar bli lite av en tradition faktiskt :)
Imorgon börjar jag 7 som vanligt å jobbar en delad tur, oxå som vanligt :D hehe.. ska snart lägga mig å sova men jag väntar på att klockan ska bli 23.00 så att jag förhoppningsvis blir den första som gratulerar min pojkvän på födelsedagen :D <3 haha jag är nog lite töntig men det står jag för! klockan är nämligen 12 i turkiet när den är 11 här, smart uträknat av mig :)
Nästa helg jobbar jag förhoppningsvis inte lika mycket som dom helger jag jobbat den senaste tiden så då hoppas jag på att umgås med lite vänner :) ser fram emot att träffa stina igen :) var ett tag sen.. Sen ska jag nog till byske någon natt oxå.. men det blir nästa helg det.. 
Näe nog med tjoller prat, ska titta lite på tv å sen ringa my babe!
Go natt på er alla!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0