Lägenhet i Alanya

Nu har min pojkvän varit riktigt duktig och fixat lägenhet till oss i sommar =) Den har 2 sovrum, 1 vardagsrum och kök, självklart toa å sånt där men det fattar ni nog =P Det ska bli såå skönt att få komma dit, bara 35 dagar kvar idag.. längtar längtar :D härligt att allt är fixat nu, flygbiljett, lägenhet, resväskor å allt annat skit man ska ha med sig :P NU är det bara att jobba å tjäna ihop lite money money så man kan roa sig lite där oxå :)
Jag ska ju bara vara där tills 19 juni så efter det kommer den hyras ut till den som vill ha egen bostad nere vid havet i alanya =) självklart måste jag ju göra reklam för den eftersom jag vet att det är många som vill hyra lägenhet där nere till ett bra pris, jag kan garantera bra pris å inge tjoller :) men det är bara höra av sig till mig ifall det finns intresse, jag hjälper mer än gärna till :)

Jag känner mig lite seg idag, å med tanke på att jag börjar 7 imorrn känner jag att sängen skulle verkligen sitta perfekt under mig just nu :P haha.. eller snart åtminstone.. ska nog lägga mig å kolla lite på tv faktiskt innan jag sover :)

Ha det bra! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0