Kamera :D

Hej!
Har inte skrivit på ett tag, varit helt trött å slut.. idag har jag jobbat från kvart över 8 till 10, lite ovärt.. hinner just komma in i jobbet så ska man hem igen.. :(
Igår fick jag min nya kamera :D den är mycket fin å väldigt bra mot för den förra, den här ska jag ta väl hand om :) jag är mycket nöjd med mitt inköp :)
hade tänkt gå in till stan lite senare idag, får se om det blir eller int.. om jag orkar :P fast då blir det väl bara dyrt om jag hittar nå jag vill ha.. :D längtar tills den nya skoaffärn öppnar på ck, då blire shoppa skor :)
kollar fortfarande på resor till turkiet men kan inte bestämma mig för när jag vill fara å hur mycket pengar jag vill lägga ut på resan.. :P måste ändå boka typ idag eller imorrn, orkar inte vänta längre på att inte veta när jag ska fara.. näe nu måste jag ta mig en ordentlig titt en gång till å sen kanske jag även måste boka :D haha..

skriver sen hur det blir..! ha en bra dag.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0