Hej alla glada!

Okej nu ska vi se vad jag missat att berätta om, vart var vi? Jo, just ja.. efter jobbet igår for jag hem å käkade middag.. sen kom min nya granne på besök, eller ny är han väl inte men han är ny för mig :P hehe.. Vi såg greys, får bara inte missas :)
I morse vaknade jag jätte tidigt å kunde inte somna om förrän väckarklockan ringde kl 8.00 då det var dags att stiga upp.. jag gjorde mig i ordning för rättegången sen åkte jag med julia dit.. Måste bara säga att det gick ju ganska bra för mig men det var typ en av dom värsta upplevelser i mitt liv, jag fattar bara inte hur en människa kan ljuga på det där sättet.. jag var skit ledsen men tack vare julias stöd klarade vi det tillsammans :) du är underbar jullan <3
Jag hoppas verkligen att han inte kommer undan än en gång, han förtjänar faktiskt något straff för allt han gjort!
När allt var över for jag, julia, frida å ann på brinken å käkade lunch, dock inte så god mat :P
Sen for jag hem å la mig å vilade i ca 1 timma innan sara kom :) hon hade med sig kläder från halens som jag beställt men tyvärr passade inte byxorna så bra som dom fick en tur å retur biljett :P hehe!
Sen for jag, sara, frida å david på stan.. köpte nya knappar till min kjol å energi dryck till på lördag å lite alkohol :D när vi kom hem åt vi otroligt nog en god middag, hehe har nästan lärt mig laga mat :P men sara hjälpte ju till.. :)
När frida kom hem efter jobbet kl 21.00 började vi dricka för vi hade planerat att gå ut på olles ikväll, det var ju ändå aik match (men dom förlorade) så vi råkade sitta lite för länge i köket å prata så det vart aldrig nå olearys för oss :P nu längtar jag till på lördag istället för jag vill verkligen släppa loss å dansa lite, hoppas att det blir balzac :D har saknat det!
Nu är jag jätte trött å vill bara sova, så varför plåga mina ögon mer?? :P
God natt alla glada :)
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0