Fetto :P

Jaaaa kan man säga att jag känner mig som.. :P Sen jag kome hem från jobbet kl 4 idag har jag nog inte gjort annat än ätit tror jag.. :S
Vad har jag ätit då?? Jo, fläskfile och potatisgratäng till middag med jätte goda vitlöksbaguetter till.. sen kom gerald å ayla på besök å då var det glasstårta å äppelte, mumms :) när dom for gick vi (jag,sara) in på mitt rum för att planera lite resa, så då har jag vräkt i mig massa godis å nötter.. Just nu håller jag på att spricka tror jag.. :P allt detta på under 4 timmar :P oh my god.. å jag kan verkligen säga att det var inte lite godis å nötter, för er som känner till min vräkningskapasitet vet ju på ett ungefär vad jag talar om :P kanske borde börja julias super bantningskur med henne imorgon :) jag vill iaf börja gå ut å gå, hoppas jag kan få nån med mig nån gång :D
Nu blire väl att vila allt gott jag har i magen med lite sömn ;) ha det bra allihopa å god natt! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0