Fest :)

Jaaa det ska det bli i helgen hoppas jag :) vill verkligen festa nu, det var längesen sist.. Hoppas bara att jag får ledigt på söndag :) annars kör jag typ en bakis på jobbet.. eller det är kanske inte så smart med tanke på hur det gick förra gången, ingen bra upplevelse faktiskt.. :S
Ja igår var jag å badade för första gången sen nya eddahallen öppnade, det var riktigt skönt faktiskt.. särskilt bubbeln :D sen hände det även en rolig grej i tvättstugan som verkligen kom som en chock för mig.. jag fattar det bara inte :P men men, tydligen så kan man träffa nån på det där sättet oxå :P haha.. lite coolt faktiskt :) alltid roligt med nya kompisar :)
Nu ska jag verkligen sova, är skit trött efter en lång dag med mycket jobb! Dagen fick iaf ett bra slut :)
God natt alla å håll tummarna att jag får ledigt på söndag :D

Kommentarer
Postat av: Sara

ja jag håller tummarna på att du är ledig, hoppas hoppas :)

2009-03-18 @ 20:38:35
URL: http://thezarah.iblogger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0