Brummmm... ;)

Ja det vart så :) att jag köpte bilen alltså :D ojjj vad den går, haha.. värsta raggaren jag ska bli.. Det är en röd fin volvo 240 :D
Det hela gick ganska fort, jag kom på i förrgår att det skulle ju faktiskt vara skönt med en bil, gick in på blocket å såg värsta razern ;) ringde dit imorse och så var det typ klart :) bestämde mig för att fara å kolla på den, ända bort till malå bar det av.. tur att jag å sara hade en trevlig färd med henned volvo å en massa punchrullar :D hehe.. väl framme tog vi oss en raggar runda för att testa om den verkligen var nå att ha.. å ja, det var den :D så nu är pärlan min.. jag är rätt nöjd med den :D lite små rost kring bakskärmen men vem bryr sig om det?? inte jag iaf.. huvudsaken att den rullar framåt ;)
Ja det var iaf dagens roliga händelse, tog verkligen hela dagen oxå.. har just kommit hem å precis ätit.. Så nu blir det en trevlig kväll med film å tv, å självklart lite tilltugg =)

Ha det så bra! Nu ska jag brumma iväg ett tag, haha! Kram

Kommentarer
Postat av: sister

visa bild =)

2009-03-11 @ 20:52:49
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Sandra

men datorn hänger sig varenda gång jag försöker ladda upp en bild.. hatar....!!!! men jag ska göra ett nytt försök :D

2009-03-12 @ 11:43:18
URL: http://sandraidenas.blogg.se/
Postat av: Sara

ja den var en riktig rääääzer.. och kul hade vi :D

sommaren blir nu rolgare med en bil ska du se.. och nu kan du hälsa på mig i byyyysk :P

2009-03-13 @ 16:19:56
Postat av: Sandra

Jajjemääään Sara! :D

2009-03-14 @ 22:30:16
URL: http://sandraidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0