Lördagskväll :)

Ja då var man hemma vid datorn igen.. :P Var på jobbet till kl 19.00 sen for jag till linnea å tittade på melodifestivalen å fulla människor ( eller iaf en :P ).. Bra att agnes gick vidare iaf men skumt att inte sarah gick till globen :( aja inte för att jag är så insatt i melodifestivalen detta år, har missat alla andra program :P skulle faktiskt se det förra helgen men då var vi så upptagna med vattenpipan å alla foton på datorn så det blev inget av det :P med vi menar jag stina, sara å jag :D
Var faktiskt en himla rolig tjejkväll den kvällen, måste vi göra om.. :)
Nu ska jag krypa till kojs, börjar 7 imorrn oxå :( undrar när jag ska bli en morgonmänniska...!!?? kanske borde söka nattjobb :P hehe.. Ska ringa turkiet oxå å kolla så att allt är bra med min älskling :D

Till alla er som festar ikväll, ha en super bra kväll å drick för mig oxå, hehe ;)

God natt !!

Kommentarer
Postat av: carro

heheheh jag drack för dehjjjjjjjjj :D

2009-03-01 @ 02:26:05
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha å för alla andra oxå eller?? :P

2009-03-06 @ 14:16:54
URL: http://sandraidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0