Då var det dags!

Syrran har fått mig att börja blogga, vilket jag då inte trodde jag skulle säga, Ja men det kanske jag skulle göra :) Men se här, här är jag nu :P hur då detta ska gå ;)

Vaknade iaf i min underbart sköööna säng imorse som jag lämnade snabbt som blixten eftersom jag såg en möjlighet att få åka bil till jobbet (tack julia) så jag hann i princip just klä på mig innan jag satt i bilen :P hehe så går det om man är morgontrött :D har jobbat 3 timmar så nu väntar jag på att klockan ska bli 16.00 så att jag kan fortsätta mina 3 timmar till.. lite konstiga jobbtider man tjänar då iaf peningar ;)

Nu ska jag gå å ta mig en härlig dusch.. Hörs å ses!

HUGS

Kommentarer
Postat av: Stina

Hallå Stumpan! :)

Gud vad kul att du har börjat blogga! :D

Kram kram

2009-02-28 @ 11:36:32
URL: http://www.stinamelekwikstrom.blogspot.com/
Postat av: Julia

Varsågod :) :) :)

2009-02-28 @ 17:36:08
Postat av: Sandra

Ja jag ska göra mitt bästa för blogg världen, haha :P

Vi borde hitta på nåt nån dag Stina :)

2009-03-06 @ 14:15:35
URL: http://sandraidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0