Saknat mig??

Hehe hoppsan, någon som saknat mig här på bloggen?? Jag har typ glömt bort/inte hunnit med/orkat blogga på ett tag :P Dom första dagarna berodde på att vårat internet inte fungerade, sen har jag bara jobbat å haft sjukt kul här i trakterna hela tiden :) Men jag ska uppdatera lite vad som hänt :)
Det känns som att allting har gått så fort men det är nog pga att jag haft så roligt =) Fredag den tjugosjunde: jobbade och var trött så jag la mig å skulle sova, pratade med grannen på sms å plötsligt ringde jag frida, andra sovrummet och frågade om hon skulle hänga med ut på statt ;) jo det var bara att snöra på sig nå kläder å smacka på lite smink å ut och shake ass =) hehe.. frida hann med att klunka 2 öl på typ 5 minuter oxå, själv var jag nykter för jag jobbade dan efter :(
Ja, jag kom iaf hem där vid 3 tiden så det var bara att lägga sig å snarka på en gång.. Lördag den tjugoåttonde: vaknade kl 06.25 dock inte så pigg pga lite sömn men jag jobbade mig igenom den dagen oxå :) vi hade en trevlig kväll hos julia den dagen faktiskt, än en gång var det fest men även denna gång var sandra nykter :( men det slutade ändå med att jag la mig å sov kring halv 3.. Söndag den tjugonionde: än en gång vaknade jag av min väckarklocka kl 06.25, vad som inte var så kul den där söndagen var att vi hade ställt om klockan vilket gjorde att jag fick sova en timma kortare så det blev bara 3 timmars sömn :( jag var väldigt trött på jobbet, fattar inte ens hur jag orkade jobba 7-17.. jag måste ha haft superkrafter :P hehe.. Måndag gjorde jag inte så mycket speciellt, jag minns faktiskt inte riktigt.. jag hjälpte nog david att städa lite, fast det dög tydligen inte ändå :P sen åt jag flygandejakob för första gången i mitt liv, det var jätte gott å enkelt att göra :) Tisdags fick jag å julia en knäpp ide att dricka vin så jag drack en hel flaska, å hon å patrick en hel dunk (TYP) men trevligt hade vi iaf :) Onsdag var bara jobb å lite kompismys.. Torsdag som vanligt jobb, sen kom sara till stan igen :) med en ny tattooo, cok guzel måste jag säga ;) kvällen bestod av frida, sara, julia, patrick och jag sittandes i våran soffa, dricka öl, äta ostkrokar, chips å choklad, sjungandes till singstar =) vi rockade.. kvällen slutade dock inte så bra för min del men det hoppas jag ska lösa sig.. Idag fredag har jag jobbat till 12, sen typ bara slappat, jag är riktigt trött just nu faktiskt.. sovde bara typ 5.5 timmar inatt.. Nu vill sara ut å gå, jag är propp mätt å orkar typ inte ställa mig upp från soffan men jag tror jag är tvingad den här gången, har ju typ lovat varandra en promenad tusen gånger men det blir aldrig, så idag ska jag nog ta tummen ur röven å faktiskt ta mig en riktigt lång härlig promenad :D

Inte att förglömma... Idag är en mycket speciell dag faktiskt.. Min älskade lill syrra kommer hem från norge på besök =) jag har saknat henne massor.. <3


<3 me love ya <3

Kommentarer
Postat av: Sara V

Ja tattoon är inte klar ännu.. men ja den blev som bra, blir nog en chock för många kanske :P

ja vi har ju som pratat om denna, tydligen svåra promenad i en månads tid typ.. äntligen gick vi den och vi hade ju sjukt trevligt också.. det blev ju till och med en extra runda ;P

love ya girl with whole my heart now and forever babe <3 hehehe

2009-04-04 @ 10:59:24
URL: http://thezarah.iblogger.se
Postat av: CARRO

JA NU VA MAN HEMMA OCH IGÅR VAR DET ROCK N ROLL <3

2009-04-05 @ 19:35:09
URL: http://carolineidenas.blogg.sei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0