Bakis dag..

Dagen började med att jag vinglade in i köket å drack vatten ( mycket behövande ) efter en fett nice gårkväll :) somnade som tur var om iaf :) sen kom frida med en mastig supergod frukost :D sen har vi bara slappat i fridas säng typ hela dan ända tills jag började jobba kl 4 :( det var typ döden... men jag klarade mig igenom det oxå :P
När jag kom hem igen åt jag typ världens godaste mat som återigen frida hade gjort, sen även massa kladdkaka efter det :D wow shit vilken vräkar dag :P hehe men det är sånt som händer när man är bakis.. :P Tack frida för att du är en super duper kock ;)
Nu är jag trött som tusan men jag håller på att prata med min älskling så jag får helt enkelt stå ut :D
Annars säger jag bara god natt å ha det bra! =)


Kommentarer
Postat av: carro

hallå, uppdatera latfis!!!!!

2009-04-20 @ 17:51:16
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: the bride++++++?

thats life some time hard some time long but one thing stay for ever???????????

2009-06-07 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0